12 comments on “Suc de remolatxa i espinacs

  1. Quina recepta més orignal! He fet un gaspatxo de remolatxa (servit fred i amb una mica de vinagre) però no se m’hauria acudit mai incopora-li unes fulles d’espinacs. Ho porvaré, que ha de ser molt bo i molt sa! I sense colar mol millor😉
    Demà parleu de blogs, oi?😉

  2. Ei, acabo d’escoltar el programa, nenes, que m’heu fet posar vermella! Sou unes exagerades😉
    I sí, les fotos les faig jo mateixa, faig el que puc, je je je…
    Sou uns sols, moltes gràcies, m’ha fet molta il·lu🙂
    Muà!!!

  3. Encara no he tastat mai la remolatxa, ho podeu creure??? a veure si m’animo amb aquest suc. Té molt bona pinta a part de ser tan sa i nutritiu.
    Petons

Deixa un comentari

