10 comments on “Pasta integral casolana

  1. Ai que bé! M’acabes de demostrar que és fàcil! jo només m’hi vaig atrevir una vegada, però amb farina cutre salsitxera del Mercadona i no em van quedar gaire bé. Però amb el teu reportatge és impossible equivocar-se! Això sí, suposo que els cirerols són tomàquets, no formatges… o tenim nova varietat?😉 Molt xula, bona recepta! Petonet

    • Jajajaja! Ara ho canvio… La meva farina també és cutre del mercadona i queda la mar de bé! Segur que amb farina bona deu quedar millor. Però a mi em sembla que el més important deu ser l’estiramenta de la cosa, no?

  2. Ja penseu en l’operació biquini??? Però si encara falta mooooolt!🙂
    A casa no fem mai pasta casolana, em fa mandra embrutar la cuina de farina, je je je… Però tens raó que és més fàcil del que sembla. I amb farina integral és molt més sana😉

  3. Retroenllaç: Sorrentini de tomàquet farcits de gorgonzola i poma | programaquinsfogons

Deixa un comentari

