8 comments on “Pastís de pastanaga, carbassa i poma

  1. Jo també l’he fet i va triomfar! Per esmorzar amb el cafè amb llet el vam trovar deliciós i amb una mica de xocolata per sobre encara era més bo😉

    • Veig que la xocolata és a les ments perverses de totes nosaltres!😉 Jo m’hi he resistit i no n’hi he posat… encara! A la feina ha triomfat com la cocacola… I amb això que el sucre és moreno i que porta verduretes, sembla que no hagi d’engreixar! jeje

  2. Fa una pinta…T’ha sortit rodó !( je, je) És una d’aquelles receptes suaus que tan funcionen per un esmorzar que per un berenar ! Jo m’he quedat amb les ganes de fer-lo només de carbassa, pero aquest ha d’estar…. Mil gràcies per compartir-ho

    • Gràcies, Laura! Et vaig seguint, eh?😉 Home, el Pep va dir que era molt variable, o sigui que si enlloc de fer 100 de cada verdura/fruita fas 300 de carbassa ha de quedar bé, no? Ja ho provarem! El que sí que vaig fer va ser comprar la pastanaga ja ratllada al Mercadona, que venen en bossetes i és força gruixuda, i va quedar molt bé perquè se’n veuen i noten els trossets!

Deixa un comentari

