5 comments on “Taller “Les postres a la cuina” amb Pep Nogué

  1. Molt de gust de conèixer-te en persona per fi🙂
    Ja veus que aquests tallers són molt interessants, espero que tornis a venir😉
    Jo ja he fet la sopeta de taronja, són les postres del dinar d’avui, que serà el meu trist consol per no haver pogur sortir a escalar…😦
    Fins la propera!

    • M’imaginava els “plats de consol” amb mooolta xocolata, trobo que aquest és massa dietètic😉 Jo també m’alegro d’haver-te conegut! A veure si la propera vegada podem parlar una mica més i et pots quedar fins al final per tastar-ho tot, perquè el pastís i el tiramisú estaven molt bons, també!

  2. Retroenllaç: Musclos amb maionesa de mojito | programaquinsfogons

Deixa un comentari

