4 comments on “Magdalenes i dònuts per regalar

  1. Això sí que m’agrada!!! Salvant que les fotos no siguin del tot enfocades, ja mostren un regal ben original!!! Només una cosa… jo vull veure la màquina de donuts! M’ha xalat. Petons

  2. Jajaja! Si poses “donutera” al google imatges te’n surten una pila de fotos. La meva és per fer 7 dònuts cada vegada, és rodona. El que passa és que queden molt petitonets i més que dònuts semblen anelles! Sí… les fotos estan fetes amb pressa i amb el mòbil… ECS! Però no passa res, el concepte s’entén. A veure si la propera vegada les puc fer amb una mica més de tranquil·litat i amor, en general! Un petó, guapa.

  3. Vaig quedar parada que fins i tot encantessin als meus alumnes (súper adolescents). A la noia a qui li va tocar el regal per l’amic invisible les va repartir entre tots…! Que maco! Llagrimeta i orgull, eh?😉 Escolta, Gemma, ens veiem aquest divendres!

Deixa un comentari

