4 comments on “Pelmeni (raviolis russos)

  1. Que macos han quedat… Prendré nota…

    Per cert, volia contestar personalment un comentari que em van fer al meu bloc sobre els stollen però no se veure cap mail ni qui m’ha preguntat i he pensat deixar aquí la resposta de moment…. L’stollen, en un principi, em va sortir com un pa dolç abrioxat i tou i es va anar assecant mentre passaven els dies. A mi em van dir que potser el mateix clima d’aquí envers allà podia fer que el seu assecament fos diferent i per tant, canviés la textura passat els 21 dies. A les 3 setmanes quedava bo però sec.

Deixa un comentari

