18 comments on “Torró de nabius amb brandy

    • Moltes gràcies, Marina! Va costar molt, però ho vam aconseguir. Tot i que per dintre trobo que encara em va quedar massa líquid i te l’has de menjar amb cullera! Però per ser el primer… bé! El teu fa mooolt bona pinta, eh?

  1. M’encanta la combinació de la xocolata amb els fruits vermells, l’acid contrasta molt bé amb la xocolata. T’ha quedat molt bé, ningú diria que era el primer cop!

  2. Ostres aquest també m’agraden!!!! ah! el de comacasa-res, que preguntes si els avis poden, i tant!! no és dur, és similar a les trufes. Bon cap de setmana!

    • Moltes gràcies! Ostres doncs així el faré, és que vull convidar els meus avis a dinar un dia d’aquest Nadal i voldria fer-ne de casolans perquè els tastin, però ma iaia si són gaire durs li fa mal la dentadura! Coses de iaiones! Moltes gràcies, Teresa!

  3. Quina pintassa!!!!!
    Per un moment pensava que el farcit era de iogur (tampoc no quedaria malament, oi?😉
    Maquíssim el toc dels nabius i la textura cremosa de la xocolata blanca i el cruixent de la xocolata negra em recorda a un gelat, nyam!!!!!

    Petonets!

    • Moltes gràcies, Helena! La veritat és que cremós sí que ho és! El que passa que ho és tant que s’ha de menjar amb cullera! La idea del iogurt m’agrada molt! Ho provarem, gelant-ho, a veure com queda😉

  4. Holaa!! no coneixia el vostre blog, però sí una mica el programa! us ha quedat molt bé aquest torró, m’agrada molt la combinació de fruites vermelles amb xocolata!

  5. Quina pinta!! doncs a mi així tovet ja m’agrada. Ja veig que hem coincidit i l’hem fet amb licor, jeje. A mi m’agrada molt combinat amb xocolata.

    Molts petonets!!

Deixa un comentari

