8 comments on “Pastís tatin (07-10-2011)

  1. Uau, Clara! Així també queda molt xula la taten! Et puc afegir un toc final? Almenys, jo ho vaig provar i va quedar boníssim. Fes-hi uns fils de xocolata fondant per sobre… a tu que t’agrada la xoco, i amb el plàtan que hi has posat, queda de llepar-se’n els dits!!! Petons

    • De fet, vaig fer-la quan van venir uns amics i la vaig servir amb el pot de xocolata al costat, perquè cadascú se’n posés al seu gust. També volia posar-li una mica de gelat, però no me’n quedava a casa… Tot és millorable i les suggerències ens van moooolt bé!! Gràcies, Marina!

      • Amb gelat no ho he provat mai… i ha de quedar boníssim! Quin hi posaries, el de vainilla o tens alguna oferta més exòtica? Petonet

      • El gelat de vainilla li va de perles, el de llet merengada també, però em sembla que es pot combinar amb qualsevol gelat. Estic segura que quedaria perfecte amb un gelat àcid, també, per trencar amb el punt extra dolç del plàtan, no? Potser un gelat de pinya, mango… Què et sembla?

  2. Jo no el lligo gaire, el plàtan amb l’àcid… potser perquè encara no ho he provat? Però potser perquè el que sí que vaig fer a la tatin de plàtan que vaig fer la tercera vegada és afegir-hi llimona perquè no s’ennegrís… i no va acabar de quedar bé… mata el gust

    • Ostres, potser sí que li pot arribar a matar el gust. Però els gelats no són tan forts com el suc de llimona… A mi m’hi va faltar el toc àcid perquè entre el plàtan i el caramel queda molt dolça, un geladet de llimona m’hi hauria anat de perles! Un petonet, Marina!

Deixa un comentari

